سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلمه دینامیک یعنی متحرک و پویا .کلمه داینامیک در بسیاری از علوم استفاده میشود. وب سایت به لحاظ نوع مدیریت مطالب با دو متد متفاوت ساخته می شوند.

سایت دینامیک یا پویا: تقریبا امروزه وب سایت ها دینامیک هستند. وب سایت داینامیک یعنی محتویات سایت براساس زمان ، کار و ... تغییر می کند. مثلا همه سایت هایی که دارای سیستم ثبت نام هستند. سایت هایی خبری ،سایت های آموزشی ،فروشگاه های اینترنتی و ... به صورت دینامیک ساخته می شوند.


اکثر وب سایت های داینامیک به یک بانک اطلاعاتی وصل می شوند. بانک اطلاعاتی یک سیستم منظم و اصولی برای نگهداری اطلاعات است. برای مثال برای نگهداری اطلاعات کارمندان یک شرکت را بدانید یا اینکه براساس مشخصات ذخیره کند و هر وقت که خواستید این اطلاعات را تغییر بدهید و یا اینکه براساس مشخصات کارمندان یک سیستم آماری بسازید. مثلا ازاین بانک اطلاعات بخوایید لیست کارمندان متاهل را براتون نمایش بدهد. وب سایت داینامیک یک بخش  مدیریت هم ساخته می شود تا کاربر بتواند خیلی راحت اطلاعات سایت را تغییر بدهد. تغییر و یا اضافه و حذف کردن اطلاعات یک سایت داینامیک خیلی آسان است.

 

مزایای وب سایت داینامیک :

مدیریت سایت خیلی آسان و نیاز به دانش فنی ندارد.شما می توانید اطلاعات سایت را بدون هیچ دانشی فنی اضافه و کم کنید و یا طلاعات ثبت شده را تغییر بدهید.امکانات مدیریت اطلاعات در سایت داینامیک بسیار زیاد می توانید با استفاده از بانک اطلاعاتی سایت داینامیک خود اطلاعات آماری بسیار دقیق و مهمی را به دست بیاورید.

وب سایت داینامیک مبتنی برسیستم های مدیریت محتوی یا cms

Cms در واقع یک نرم افزار آماده برای مدیریت اطلاعات سایت است. در این روش برنامه نویسی یک نرم افزارcmsرا برای شما به صورت سفارشی تغییر می دهد.حجم برنامه نویسی دراین روش بسیار کمتر است . بنابراین هزینه ساخت هم به مراتب کمتر است. معمولا مشکلات امنیتی نیز کمتر است. درحال حاضر اکثر طراحان سایت از cms های wordpress,joomla,drupal,prestashopاستفاده می کنند. 


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :5
کل بازدید : 15040
کل یاداشته ها : 44


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ