سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت های تک صفحه ای هم جای خودشونو بین سایت های مختلف دیگه باز کردند. اوایل که اومده بودند، مثل هر چیز تازه دیگه ای هنوز از طرف خیلی ها پذیرفته نشده بودند. البته به جز اختلاف نظرهای عادی، نیازهای تجاری شرکت ها از یه طرف، و جذاب بودن حالت خطی این سایت ها برای مشتری از طرف دیگه، باعث شده بودند این اختلاف نظرها پیش بیاد. تو این مقاله با هم مزایا و معایب سایت های تک صفحه ای رو مرور می کنیم تا بتونید بهترین انتخاب رو در مورد استفاده یا عدم استفاده از سایت تک صفحه ای داشته باشید.


ادامه مطلب...

  

یکی از مهمترین دغدغه ها پس از راه اندازی شرکت در عرصه ی طراحی سایت این سوال پیش می آید که چطور بتوانند برای خود مشتری پیدا کنند  و دارای سابقه شوند.
در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور اولین مشتری خود را پیدا کنید.لازم است برای جذب مشتری مواردی را رعایت کرد که از جمله ی این موارد وابسته کردن مشتریان به خود می باشد .


ادامه مطلب...

  

دنیای سئو مدام در حال تغییر است و فاکتورهایی که برای رتبه بندی سایت‌ها در صفحه نتایج موتورهای جستجو استفاده می‌شود نیز همیشه ثابت نمی‌ماند. گوگل به عنوان پرکاربردترین موتور جستجوی اینترنتی تاکنون بارها الگوریتم‌های رتبه بندی خود را تغییر داده و بروز رسانی کرده است. چون گوگل در بازار جستجوی اینترنتی نفوذ و انحصار زیادی دارد، آگاهی از بروزرسانی الگوریتم‌های رتبه بندی اش امری ضروری است، زیرا در صورت همسو نشدن با آن ممکن است رتبه سایت‌ها در صفحه نتایج جستجوی گوگل افت کند و موجب کاهش ترافیک ورودی به آن ها شود.


ادامه مطلب...

  

همان طور که میدانید و بسیار زیاد در فروم های دیده ام که مطالبی که در مورد سئو سایت قرار میگیرد یا میگویند تکراری است یا وقتی آن را اجرا میکنیم یا نتیجه نمیگیریم یا اصلا آن چیزی نیست که باید باشد دقیقا هم همینطور است بنده همیشه گفته ام اجرای درست تمام فاکتور های بهینه سازی سایت نه تنها دشوار است 


ادامه مطلب...

  

Dublin Core چیست؟

Dublin Core Metadata Initiative یا DCMI یک حرکت جهانی متن باز است که در شهر Dublin ایالت ohio آغاز شده و هدف آن استانداردسازی جهانی اطلاعات در اینترنت می باشد. این سیستم از اطلاعات متا برای معرفی بهتر محتویات صفحات وب استفاده میکند. Dublin Core یا همان DC صفحات سایت شما را برای حضور بهتر در وب معنایی (Web Semantic) محیا میکند و در صحفات XML، XHTML و HTML قابل اجرا می باشد.

شما به احتمال زیاد با متای توضیحات، عنوان و کلمات کلیدی در سایت های اینترنتی که عموما با تگ meta و در بخش head صفحات HTML تعریف میشوند آشنا هستید، Dublin Core در عمل نسخه کاملتر این تگ ها برای توصیف بهتر صفحات وب می باشد.


ادامه مطلب...

  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :11
کل بازدید : 14968
کل یاداشته ها : 44


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ