سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امروزه استفاده از گوشی های هوشمند و وسایل الکترونیکی باعث شده که بسیاری از کاربران برخی از نیازهای خود را از طریق اینترنت و به صورت غیر حضوری برطرف نمایند. به طور مثال کالاهای موردنظر خود را از سایت های فروشگاهی سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرند.


ادامه مطلب...

  

رتبه الکسا چگونگی محبوبیت سایت در مقایسه با سایت‌های دیگر را نشان می‌دهد. محبوب‌ترین سایت‌ها دارای رتبه الکسا برابر با یک هستند. اگر سایتی دارای رتبه الکسا برابر با 100.000 باشد، در نتیجه 100.000 سایت برتر از آن وجود دارد


ادامه مطلب...

  

حتمالا شنیده‌اید که یکی از راه‌های موفقیت وبسایت ایجاد محتوای ارزشمند برای خوانندگان است. چرا؟
 به این دلیل که محتوا در معرض عموم است و می‌تواند باعث هدایت ترافیک ارزشمند به سایت شود و در صورت جذاب بودن می‌تواند خوانندگان را درگیر محتوا کند و بنابراین آنها دنبال کنندگان محتوای شما شوند. اما ایجاد محتوایی که این نتایج را تولید کند آسان نیست


ادامه مطلب...

  

در هر جنبه‌ای از زندگی، همیشه رقابت برای به دست آوردن درجه برتر وجود دارد و هر شخصی می‌خواهد به بهترین موقعیت در زندگی خود برسد. به طور مشابه، این اشتیاق برای رتبه برتر در نتایج جستجو وجود دارد، به طوریکه حداکثر بازدیدکنندگان به وبسایت از طریق کلمات کلیدی خاص جذب می‌شوند. بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو) در فرایند به دست آوردن این جنبه کمک می‌کند. 


ادامه مطلب...

  

میتوان گفت پیشرفت تکنولوژی بر روی هیچ شغلی به اندازه طراحی وب سایت تاثیر نمی گذارد و همین موضوع باعث می شود روش  ثابتی برای بهینه سازی سایت ها وجود نداشته باشد.


ادامه مطلب...

  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :11
کل بازدید : 14956
کل یاداشته ها : 44


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ