سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلفن های همراه از سه دهه پیش وارد زندگی مردم شده اند. از همان سه دهه پیش صنعت موبایل همواره در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو بوده است. موبایل های سنگین و بزرگ آن زمان امروزه به موبایل هایی سبک و زیباتر تبدیل شده اند. تغییر بزرگ در این صنعت از سال 2007 رخ داد. سالی که اولین آیفون معرفی شد و از آن زمان به بعد استفاده از صفحه ی لمسی در موبایل ها یک ترند شد. صفحاتی لمسی که اولین بار شرکت IBM در سال 1992 در تلفن های همراه خود از آن استفاده کرده بود.


ادامه مطلب...

  

اگر کسی از کلمهء "وب سایت" و یا "طراحی وب سایت" استفاده کند، مطمئناً بلافاصله متوجه خواهید شد که در مورد چه چیزی صحبت می کند. اکثر افراد حداقل در این مورد چیزهایی شنیده اند و ممکن است حتی ایدهء نسبتاً خوبی هم در مورد طراحی سایت داشته باشند.
اکثر کسانی که در اینترنت هستند با نام های وب سایت هایی مانند e-bay، فیس بوک، گوگل و آمازون آشنایی دارند. تمامی این وب سایت ها وب سایت های سنتی یا معمول " traditional" هستند، اما اینها تنها وب سایت های موجود و هیجان انگیز در اینترنت نیستند.


ادامه مطلب...

  

هاب اسپات (HubSpot) اخیرا برای اونایی که تو کار بازاریابی درونگران یه مطلب برای بازاریابی درونگرا در سال 95 نوشت که تا چند هفته ای نقل مجالس شده بود. همین مطلب باعث شد تو یه چشم به هم زدن، بازاریابی درونگرا جهانی بشه. این گزارش نشون میده که بیشتر از 4500 نفر از شرکت کنندگان تو نظرسنجی از سراسر جهان اعلام کردند برای تبلیغ محصولات و خدماتشون بازاریابی درونگرا رو اولویت قرار میدن. 
از طرف دیگه روش سنتی بازاریابی - که به تبلیغات پولی هم مشهوره –به عنوان روشی پرهزینه برآورد شده. پس به نظر میاد دیگه باید این روش رو کم کم به کتاب های تاریخ بسپریم.


ادامه مطلب...

  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :0
کل بازدید : 14949
کل یاداشته ها : 44


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ