سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 به سرعت بارگذاری سایت خود اهمیت دهید 

مهم ترین مسئله در مورد دسترسی کاربران به سایت، حفظ سرعت بارگذاری آن است. در دنیای پر مشغله امروز که بر مبنای تکنولوژی بنا شده است و فضای مجازی مملو از رقابت است، هیچ کس فرصت زیادی برای پرداختن به یک سایت خاص را ندارد و اگر سایتی کند باشد، به احتمال زیاد مشتریان زیادی را از دست می دهد.
  

کلمه دینامیک یعنی متحرک و پویا .کلمه داینامیک در بسیاری از علوم استفاده میشود. وب سایت به لحاظ نوع مدیریت مطالب با دو متد متفاوت ساخته می شوند.

سایت دینامیک یا پویا: تقریبا امروزه وب سایت ها دینامیک هستند. وب سایت داینامیک یعنی محتویات سایت براساس زمان ، کار و ... تغییر می کند. مثلا همه سایت هایی که دارای سیستم ثبت نام هستند. سایت هایی خبری ،سایت های آموزشی ،فروشگاه های اینترنتی و ... به صورت دینامیک ساخته می شوند.


ادامه مطلب...

  

بکلینک گرفتن (یعنی اینکه از سایت دیگری به سایت شما لینک داده شود)، یکی از موثرترین روش های بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو است. اما ارزش همه بکلینک ها یکسان نیست. بعضی از بکلینک ها هیچ تاثیری بر رتبه بندی ندارند و حتی برخی از بکلینکها بر رتبه بندی تاثیر منفی دارند. بنابراین، باید بر روی ایجاد  بکلینکهای خوب و با کیفیت تمرکز کنیم.
چه چیزی یک لینک را به یک بکلینک خوب تبدیل می کند؟ هر مشاور سئو ممکن است دیدگاه متفاوتی در مورد این مسئله داشته باشد با این حال، اکثر مشاوران سئو ومعتقد هستندکه یک بکلینک خوب باید چند مورد از فاکتورهای زیر را داشته باشد و اگر تمام این فاکتورها را داشته باشد، یک بکلینک عالی است.
واقع بینانه نیست اگر انتظار داشته باشید همه بکلینکهای شما، عالی باشند. از سوی دیگر نداشتن یک یا چند مورد از این معیارها نیز لزوماً به این معنا نیست که بکلینک شما بی کیفیت است. اگر یک بکلینک بتواند تنها چند مورد از این معیارها را نیز کسب کند، به قدر کافی ارزشمند هست.
  

بدون شک هر سایتی استراتژی های خاص خود را برای بهبود در سئو دارا می باشد که توسط متخصصان و ابزار های آنالیزی مختلف انجام می شود.ولی با ارائه راهکار های ساده و رعایت نکات بسیار کلیدی می توانید شروع سئو سایت خود را به درستی انجام دهید. در این مقاله با 6 تکنیک آشنا می شوید که می توانید با اجرای آنها قدمی مثبت در بهینه سازی سایت های فروشگاهی بردارید.


ادامه مطلب...

  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :11
کل بازدید : 14953
کل یاداشته ها : 44


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ