سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همان طور که می دانید وردپرس یکی از محبوب‌ترین سیستم های مدیریت محتوای سایت (CMS) می باشد که کاملا متن باز و رایگان بوده و به دلیل امنیت بالا از محبوبیت بسیاری برخوردار است. سایت های وردپرسی مشهور زیادی در سراسر دنیا وجود دارد که در این مقاله شما را با 20 نمونه از معروف ترین سایت های طراحی شده با وردپرس آشنا می کنیم.


ادامه مطلب...

  

ارتباطات تصویری درصد زیادی از توجه را به خودشان می گیرند و باعث میشوند محتوای تولیدی شما اثر بخش و موثر واقع شود. شاید برای ارتباطات تصویری روش های گوناگونی مانند ساخت ویدئو،ساخت انیمیشن های گیف و تصویرپردازی هایی وجود داشته باشد، که همه این روش ها هم برای موتورهای جستجوگر گوگل ارزش فراوانی به همراه دارد ما همیشه در انتقال مفاهیم به مخاطب باید روشی را داشته باشیم که بسیار سریع و قابل فهم باشد.


ادامه مطلب...

  

برحسب تعریف ، دامنه نام یکتایی است که وب سایت شما از طریق آن شناخته می شود. دامنه از یک یا چند بخش تشکیل شده است که اصطلاحا به آن label گفته می شود .

این label ها با استفاده از "." جدا می شوند . اولین label از سمت راست را Top level domain یا پسوند می نامند . برای این بخش شما گزینه های محدودی دارید و باید TLD مورد نظر خود را از فهرستی مشخص انتخاب نمایید . برای بررسی دقیق تر TLD اینجا را مطالعه نمایید . بخش بعدی نام دامنه شماست که شما در انتخاب آن آزاد هستید و می توانید هر نامی را با توجه به قوانین انتخاب نمایید . در نظر داشته باشید که کارکترهایی نظیر space " " یا - را نمی توانید در نام دامنه استفاده کنید .


ادامه مطلب...

  

در حین بازدید از طراحی وب سایت بازدید کننده تصمیم میگیرد که آیا بماند یا ساین را ترک کند. یک URL خاص بازدید کننده را تحت تاثیر قرار دهد. طراحی شامل آیتم های مانند صفحه بندی، فونت و رنگ، و همچنین انتخاب از تصاویر و عکسها می باشد. با این حال، هنگامی که بازدید کننده در طراحی سایت ارزان کشیده شده، کیفیت یک سایت متن نوشته خواهد شد اثر ماندگار بر روی هر دو که آیا بازدید کننده برای مدت طولانی تر از زمان باقی می ماند، و همچنین یا نه بازدید کننده خواهد شد بازگشت زمانی در داشته آینده است. به همین دلیل، به استثنای طراحی سایت پایه، هیچ چیز کیفیت یک وب سایت تاثیر می گذارد بیشتر از خود متن نوشته شده است. تضمین که متن بزرگ نوشته شده است، بنابراین یک گام مهم است که نیاز به یک رویکرد ساختار یافته برای به انجام رساندن موثر است. در این مقاله پاسخ به این سوال با ترسیم فرایند نوشتن است که توسط بهترین نویسندگان طراحی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد.


ادامه مطلب...

  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :11
کل بازدید : 14965
کل یاداشته ها : 44


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ