سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در ساخت یک سیستم نرم افزاری مانند سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت سه فرآیند مهم تاثیر گذار می باشند:

? فرآیند توسعه (Development Process):
سازماندهی فعالیت ها است برای ساخت یک سیستم

? فرآیند مدیریت (Management Process):
انتخاب افراد، تجهیزات و فرآیند هاست برای توسعه یک سیستم و کنترل و نظارت بر روند اجرای پروژه (مدیریت پروژه)

? فرآیند پشتیبانی (Maintenance Process):
کنترل و پشتیبانی نرم افزار پس از تولید آن


ادامه مطلب...

  

خلاقیت، آن چیزی که همه طراحان سایت بدنبال آن هستند. آن چه که بیش از پارامترهای دیگر تمایز ایجاد می کند و کار یکی را نسبت به دیگری بهتر می نماید. خلاقیت نیز مانند بسیاری از مباحث دیگر آموختنی است کافی است شیوه های ایجاد آن را بدانید تمرین کنید و بکار گیرید.


ادامه مطلب...

  

خیلی حیرت انگیز است که چگونه توجه کمی به صفحه عناوین تگ ها و تگ های بزرگ تشریحی در یک پروسه طراحی سایت می شود. در حقیقت، زمانی که رو این موضوع پافشاری می شود، کمتر طراحان وب سایت جزئیات زیادی را در این باره و برخی مفاهیم پایه می دانند. در هر صورت، هر دو تگ ها در جذب مخاطبان وب سایت و افزایش شمار کلیک ها در مرورگرها، بسیار مهم و اساسی است. این مقاله، این موارد را مشخص می کند و اینکه چرا آن ها جزء اصلی یک طراحی وب سایت به شمار می روند را بررسی می کند. این موضوع هم چنین شامل جزئیاتی درباره  این موارد است: چگونه جذاب نوشتن تگ ها، درباره طراحی سایت باید از چه چیزهایی دوری کنیم و چگونه موضوع اصلی را برای مشتریان وب سایت بازاریابی کنیم.


ادامه مطلب...

  

هر شخصی با یک تلفن همراه هوشمند می تواند عکسی گرفته ، برخی از فیلتر ها را روی آن اعمال کرده و سپس آن را به اشتراک بگذارد. این مسئله شهرتی بد از فیلتر در برخی از موارد به وجود آورده ، اما اگر از فیلترها به درستی استفاده شوند یک عکس متوسط به عکسی حرفه ای و هنری تبدیل خواهد شد. از فیلتر های css نیز می توان برای متحد کردن حجم زیادی از عکس ها که از منابع مختلف گرفته شده اند ، با ظاهری یکپارچه استفاده کرد.

  

دنیای مجازی وب، دنیای بسیار وسیعی است. در واقع یک گالری هنری است که هزینهء ورودی ندارد. طراحان وب سایت هم در نوع خود هنرمندانی متفاوت هستند. مثل همهء هنرمندان، تمامی طراحی های وب سایت های این طراحان به درستی کار نمی کند. نوع ساخت بعضی از وب سایت ها واقعاً آزار دهنده است.


ادامه مطلب...

  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :11
کل بازدید : 14967
کل یاداشته ها : 44


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ