سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر روز سوالات زیادی در انجمن های گفتگوی مربوط به طراحی و سئو سایت به چشم میخورد مانند؛ چگونه سایت خود را سئو کنم، مقالات آموزش سئو را از کجا میتوان یافت، چرا گوگل سایت من را ایندکس نمیکند و یا کجا میتوانم سئو سایت خود را بررسی کنم.

متاسفانه اکثر این سوالات پس از انجام اشتباهات در سئو سایت پیش می آیند. اگر شما هم یکی از صاحبان سایت هستید و بدنبال راهی برای بهبود وضعیت سئو سایت خود میگردید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

برای طراحی سایت مشخص است که شما به شخصی با تجربه و سلیقه کافی نیاز دارید و امروزه کمتر شرکتی کار طراحی سایت را خود در دست میگیرد، ولی برای سئو سایت چطور؟ آیا سئو سایت نیز نیاز به متخصص دارد و یا میتوان آن را به هرکسی سپرد؟ فرض کنید که تعمیر خودرو خود را به یک تعمیرکار گوشی موبایل یا یک حسابدار بسپارید فکر میکنید چه نتیجه ای خواهد داشت ویا جبران آن چه هزینه ای برای شما خواهد داشت. حال فرض کنید که سئو سایت خود را به شخصی نامناسب بسپارید…

  

الگوریتم ربات های گوگل

اخیرا گرایش گوگل به این سمت است که تاثیرات رتبه سایت ها در سئو را با توجه به گرایش کاربران انجام می دهد و باتوجه به مکانیزم کاربران رتبه بهتری به سایت ها می دهد.

ربات های گوگل با توجه به واژه های کلیدی که کاربران جستجو می کنند رتبه بهتری به سایت ها می دهد.به طور مثال فرض کنید افراد در مورد طراحی سایت،‌ چگونگی طراحی سایت، بهترین طراحی سایت، طراحی سایت وب سیما جستجو انجام دهند. به احتمال زیاد ربات های گوگل احتمال می دهند که افرادی که با این واژه کلیدی سر و کار دارند احتمالا به دنبال برند وب سیما می باشند. در نتیجه ربات های گوگل به سایت وب سیما رتبه بالاتری می دهد و آن برند بهترین عملکرد را در سئو ایفا می کند.

 


ادامه مطلب...

  

گوگل علاقه زیادی به استفاده از ساب دامین (Subdomain) داشته و آنها را روش مناسبی برای شکل دهی ساختار سایت میداند.

دلیل حساسیت زیاد این روزها در مورد استفاده از ساب دامین به درستی مشخص نیست و اینکه چرا افرادی زیر دامنه ها را خارج از رده و مرده میدانند.

ممکن است شما مطالب زیادی را در سایتهای مطرح و شناخته شده در زیمنه سئو بیابید که شما را از استفاده از ساب دامین منع میکنند بکار بردن فولدر را پیشنهاد میدهند ولی این یک قاعده کلی و مشخص نیست زیرا استفاده از ساب دامین مزایای خود را به همراه خواهد داشت.


ادامه مطلب...

  

طراحی سایت خوب و حرفه ای می تواند تاثیر بسیاری در رونق کسب و کار شرکت ها داشته باشد و باعث موفقیت های شغلی شرکت ها گردد.

تمامی ما، به عنوان طراح، از اهمیت وبسایت هایی که به لحاظ دیداری دارای ظاهر و طراحی دلنشینی هستند آگاهی داریم. اما این موضوع بسیار جدی تر و مهم تر از آن است. طراحی خوب و مناسب تاثیر بسیار بیشتری دارد نسبت به اینکه سایت فقط در ظاهر خوب به نظر آید و نیز نوعی ابزار برند سازی و بازاریابی به شمار می آید که واقعا می تواند نتیجه بخش باشد.
در این بخش، 10 دلیل اهمیت طراحی خوب به لحاظ بازاریابی را مورد بررسی قرار می دهیم و همچنین نگاهی داریم بر طراحی وب سایت ها و برندهای اندکی که پیام ها و ایده ها را به زیبایی انتقال می دهند.


ادامه مطلب...

  

 چندیننکته در بهینه سازی فرم تماس سایت

یکی از مهمترین مسائل هنگام طراحی سایت توجه به فرم های ارتباط با مشتری، ثبت نام، ورود، سفارش و … است. فرم های تماس مهمترین درگاه ارتباطی شما با کاربران سایت می باشد که علاوه بر طراحی زیبا نیازمند کارایی بالا نیز هستند  .

قبل از اینکه این مقاله را مطالعه کنید اول مطمئن شوید که فرم های ارسالی توسط کاربران به دست شما میرسند. ممکن است بنظر بدیهی باشد ولی به تازگی یک آزمون ساده بر روی 50 وبسایت فعال ایرانی انجام دادیم که تنها 8 سایت پرسش ارسالی از طریق فرم تماس خود را پاسخ دادند.

در این مقاله از وبسیما 10 اصل مهم در طراحی فرم های تماس را به شما معرفی میکنیم که هنگام طراحی سایت یا نگهداری آن باید به آنها توجه کنید.


ادامه مطلب...

  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :0
کل بازدید : 14942
کل یاداشته ها : 44


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ