سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در این مقاله می خواهیم به شما روش آشنا کردن مشتری با سئو را برای شما توضیح دهیم . از آنجایی که طراحی سایت بسیار به رقبا ی شما مربوط است باید به این نکته توجه داشت که سایت شما باید بین رقبایتان شناخته شود و یک سایت ناشناخته نماند .
بنابراین باید سایت شما توسط موتورهای جستجوگر گوگل شناخته شود برای این کار باید با سئو آشنایی پیدا کرد . از آنجاییه بسیاری از افراد با بهینه سازی سایت (سئو ) آشنایی ندارند شرکت طراحی سایت وظیفه دارد تا به این گونه مشتریان را از مسئله ی سئو آگاه کند .


ادامه مطلب...

  

استفاده از فلش در طراحی سایت در کنار جذابیت و زیبایی و انیمیشن، معایبی نیز داشت. بنابراین نیاز به حرکتهای تعاملی در وب آنطور که باید رفع نشده بود. اینجا بود که قابلیتهای جاوا اسکریپت به گونه دیگری در عرصه طراحی وب سایت مطرح شد: کتابخانه های JavaScript.

کتابخانه‌های جاوا اسکریپت یا JavaScript Libraries، مجموعه کدهای جاوا اسکریپت هستند که بسیاری از کارها را آسانتر می کنند و راه میانبر می‌سازند. در واقع مجموعه Functionهای راحت‌الحلقوم را در فایلی مجزا تعریف می‌کنند. مثلا اگر برای ایجاد یک حرکت ساده در طراحی سایت، نیاز به چندین خط جاوا اسکریپت داریم، با اضافه کردن فایل یکی از این کتابخانه‌ها، با یک خط می توان آن حرکت را برنامه نویسی کرد.


ادامه مطلب...

  

امروز در سئو سایت درباره ضریب بازگشت یا Bounce rate از مطالب قرار صحبت کنیم اول یه توضیحی میدیم بعد چند روش مفید توضیح میدیم بانس ریت یا ضریب بازگشت (انگلیسی: Bounce rate) یک اصطلاح در زمینهبازاریابی محتوا است.


ادامه مطلب...

  

طراحی سایت های جدید به مقوله ای به نام نوار کناری یا همان ساید بار خودمان، توجه زیادی ندارند که هیچ، بعضاً اصلاً آن را در سایت لحاظ نیز نمی کنند. امروز میخواهیم در این خصوص از منظر زیبایی شناختی و کاربردی بودن آن از نظر کاربر بیشتر بحث و تبادل نظر نماییم.

شاید برای کاربران و بینندگان وب سایت ها، مخصوصاً در ایران که چند گامی عقب تر از طراحی سایت های دنیا و مبتنی بر علوم روزی مانند طراحی واسط متناسب با تعامل انسان و کامپیوتر هستیم، ساید بار نقش بی چون و چرایی بازی نماید. جا انداختن یک وب سایت بدون نوار کناری شاید در نظر اول غیر ممکن به نظر برسد، اما بیاییم کمی بیشتر در خصوص این مورد بررسی کنیم و آن را به یک ابزار کاربردی در زمان مورد نیاز تبدیل نماییم و نه یک عادت همیشگی در طراحی سایت هایمان!


ادامه مطلب...

  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :0
کل بازدید : 14947
کل یاداشته ها : 44


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ